

FAQ
Recomandăm un videoclip instructiv despre cum să comanzi un claviș corect (click aici).
FAQ
Recomandăm un videoclip instructiv despre cum să comanzi un claviș corect (click aici).


I. Ce primesc în momentul în care depun comanda?
Achiziționând un set de reparare trimitem toate elementele necesare pentru a completa golul din tastatură, mai exact:
• tasta (în cazul tastelor mari elementele de fixare de regulă sunt de metal, care, de asemenea se află în set),
• elementele de prindere sub tastă (un element din plastic care fixează tasta de tastatură),
• elementul din cauciuc.
• tasta (în cazul tastelor mari elementele de fixare de regulă sunt de metal, care, de asemenea se află în set),
• elementele de prindere sub tastă (un element din plastic care fixează tasta de tastatură),
• elementul din cauciuc.
II. De ce sunt diferite tipuri de piese de fixare?
Există diferite tipuri de piese pentru fixarea tastei. Aparent tastaturile identice în care elementele de prindere se diferă de la caz la caz, nu sunt compatibile. Pentru ca tasta să se potrivească, elementul de prindere trebuie să fie identic cu cel de pe tastatură.
III. Cum pot găsi tasta corespunzătoare?
Metoda 1:
Selectați modelul laptopului dvs. din arborele de categorii. Mai întâi, alegeți marca laptopului dvs., apoi modelul și seria (toate aceste informații pot fi găsite pe dispozitiv). Veți fi redirecționat(ă) pe o pagină care arată tipurile de tastaturi folosite în acel model.
Metoda 2:
Introduceți modelul dispozitivului dvs. în bara de căutare de pe pagina principală. După ce faceți clic pe "caută", vor apărea modelele disponibile. Sub bara de căutare, veți găsi un buton Cum să folosești motorul de căutare? cu informații despre cum să introduceți corect modelul dvs.
Metoda 3:
Contactați-ne prin intermediul formularului de contact. Trimiteți-ne o fotografie a spațiului gol unde era tasta și scrieți care este modelul, iar noi vom selecta tasta corespunzătoare.
Selectați modelul laptopului dvs. din arborele de categorii. Mai întâi, alegeți marca laptopului dvs., apoi modelul și seria (toate aceste informații pot fi găsite pe dispozitiv). Veți fi redirecționat(ă) pe o pagină care arată tipurile de tastaturi folosite în acel model.
Metoda 2:
Introduceți modelul dispozitivului dvs. în bara de căutare de pe pagina principală. După ce faceți clic pe "caută", vor apărea modelele disponibile. Sub bara de căutare, veți găsi un buton Cum să folosești motorul de căutare? cu informații despre cum să introduceți corect modelul dvs.
Metoda 3:
Contactați-ne prin intermediul formularului de contact. Trimiteți-ne o fotografie a spațiului gol unde era tasta și scrieți care este modelul, iar noi vom selecta tasta corespunzătoare.
IV. Cum pot verifica disponibilitatea piesei?
După alegerea modelului și specificarea tipului de prindere - pe pagină vor fi afișate tipurile de tastaturi în care se aplică tipul de prindere dat, tastele albe din imagine sunt nedisponibile.
V. Tastele livrate sunt noi?
Majoritatea tastelor sunt de pe piața second hand - așadar la unele modele putem observa urme de utilizare. Toate imaginile din pagină prezintă tastaturile din care am extras tastele. Starea piesei poate fi observată în imagine.
VI. Când voi primi produsele comandate?
VII. Cum sunt livrate piesele?
Tastele sunt împachetate în folie de plastic și expediate în plic.
VIII. Pot să cumpăr o tastă care nu se află în oferta magazinului?
Dacă tastaura nu se regăsește în listă - contactează-ne prin intermediul formularului de contact. Înainte de a trimite formularul te rugăm să atașezi:
• o poză cu tastatura,
• o poză cu locul gol de pe tastatură,
• specifică/descrie modelul de tastatură (cât mai multe detalii posibil).
Probabilitatea că vei cumpăra tasta potrivită crește.
• o poză cu tastatura,
• o poză cu locul gol de pe tastatură,
• specifică/descrie modelul de tastatură (cât mai multe detalii posibil).
Probabilitatea că vei cumpăra tasta potrivită crește.
IX. Tasta deteriorată sau clipsurile de fixare pot fi reparate?
Din păcate nu există o astfel de posibilitate. Elementele trimise sunt prea mici pentru a fi lipite.
X. Care este costul de livrare în cazul în care comand mai multe piese?
Costul livrării, indiferent de cantitatea comandată și de gabarit întotdeauna este același, conform cu lista de prețuri din secțiunea Livrări.
XI. Există posibilitatea emiterii unei facturi TVA?
Din păcate nu oferim o astfel de posibilitate, toate tastele sunt livrate iar plata se face doar în contul bancar al firmei.
XII. Pot ridica personal comanda depusă?
Din păcate nu oferim o astfel de posibilitate, toate tastele sunt livrate iar plata se face doar în contul bancar al firmei.
XIII. Am o tastatură regională (taste nemțești, daneze, italiene etc.), am posibilitatea să cumpăr o tastă atipică cu o altă literă?
În cazul fiecărui model, afișăm poza tastaturii care se află în stoc și este cu aranjamentul regional, dacă nu ai găsit tasta dorită atunci te rugăm să ne contactezi, există șansa că vom reuși să găsim o tastă care să se potrivească cerințelor.
XIV. Cum pot plăti pentru comandă?
Pentru o rapiditate comoditate mai mare, punem la dispoziție cele mai populare modalități de plată precum transferul bancar tradițional, Skrill sau PayPal.
XV. Ce se întâmplă în cazul în care comand o altă tastă? Pot să o returnez?
Bineînțeles, dacă tasta comandată nu se potrivește sau nu ești mulțumit de calitatea acesteia produsul poate fi returnat sau schimbat în termen de 14 zile de la data primirii coletului. În astfel de cazuri te rugăm să ne contactezi înainte prin e-mail apoi trimite produsul la adresa:
RETURNARE și SCHIMB tastepentrutastatura.ro Milek Krzysztof
str. Gogolińska 4E
codul poștal: 47-100, orașul Strzelce Opolskie
Polonia
RETURNARE și SCHIMB tastepentrutastatura.ro Milek Krzysztof
str. Gogolińska 4E
codul poștal: 47-100, orașul Strzelce Opolskie
Polonia
KONTAKT