În continuare câteva exemple corecte pentru motorul de căutare

Modelul de laptop avutCe trebuie să scrii

Lenovo Thinkpad EDGE 14Lenovo 14

Acer aspire 5738Acer 5738

Sony Vaio SVE1111M1ESony SVE11

Samsung NP350E5C-A05PLSamsung NP350E5C

Dell Inspiron 17RDell 17R

Toshiba Satellite L850-B206Toshiba L850

Asus EEE PC 1001HAAsus 1001HA

DELL MINI 9DELL 9

Fujitsu-Siemens Amilo A1451Fujitsu A1451

Packard Bell iPower GX-MPackard GX-M

Acer Aspire ONE ZG5Acer ZG5

În cazul unor probleme nu ezita să ne contactezi

FAQ

 

I. Ce primesc în momentul în care depun comanda?
Achiziționând un set de reparare trimitem toate elementele necesare pentru a completa golul din tastaură, mai exact: - -  tasta ( în cazul tastelor mari elementele de fixare de regulă sunt de metal, care, de asemenea se află în set), - elementele de prindere sub tastă ( un element din plastic care fixează tasta de tastaură), - elementul din cauciuc.
II. De ce sunt diferite tipuri de piese de fixare?
Există diferite tipuri de piese penrtu fixarea tastei.Aparent tastaturile identice în care elementele de prindere se diferă de la caz la caz, nu sunt compatibile. Pentru ca tasta să se potrivească, elementul de prindere trebuie să fie identic cu cel de pe tastaură..
III. Cum pot găsi tasta corespunzătoare?
Metoda 1. Din lista care se află în stânga paginii alegem producătorul, apoi modelul precum și seria ( toate aceste date ar trebui să se regăsească pe laptop) apoi vom fi redirecționați la pagina unde vor fi afișate toate tipurile de taste care se aplică la modelul de dispozitiv dat.
Metoda2. Cu ajutorul motorului de căutare introducem modelul de tastatură, apoi click pe "caută" după care vor fi afișate toate modele disponibile..
Metoda 3. Trimite-ne o poză cu locul gol din tastaură, tipul de dispozitiv iar noi vom alege piesele corespunzătoare.
IV. Cum pot verifica disponibilitatea piesei?
După alegera modelului și specificicarea tipului de prindere - pe pagină vor fi afișate tipurile de tastaturi în care se aplică tipul de prindere dat, tastele albe din imagine sunt nedisponibile..
V. Tastele livrate sunt noi?
Majoritatea tastelor sunt de pe piața second hand - așadar la unele modele putem observa urme de utilizare. Toate imaginile din pagină prezintă tastaurile din care am extras tastele. Starea piesei poate fi observată în imagine..
VI. Când voi primi produsele comandate?
Toate comenzile sunt livrate prin intermediul Poștei Poloneze, în interiorul UE de regulă sunt livrate în decurs de 3-5 zile lucrătoare, comenzile din afara UE de regulă sunt livrate în decurs de 1-3 săptămâni.
VII. Cum sunt livrate piesele?
Tastele sunt împachetate în folie de plastic și expediate în plic..
VIII. Pot să cumpăr o tastă care nu se află în oferta magazinului?
Dacă tastaura nu se regăsește în listă - contactează-ne prin intermediul formularului de contact. Înainte de a trimite formularul te rugăm să atașezi: o poză cu tastatura, - o poză cu locul gol de pe tastatură, -specifică/ descrie modelul de tastatură ( cât mai multe detalii posibil). Probabilitatea că vei cumpăra tasta potrivită crește.
IX. Tasta deteriorată sau clipsurile de fixare pot fi reparate?
Din păcate nu există o astfel de posibilitate. Elementele trimise sunt prea mici pentru a fi lipite.
X. Care este costul de livrare în cazul în care comand mai multe piese?
Costul livrări, indiferent de cantitatea comandată și de gabarit întotdeauna este același, conform cu lista de prețuri din secțiunea Livrări.
XI. Există posibilitatea emiterii unei facturi TVA?
Din păcate nu oferim o astfel de posibilitate, toate tastele sunt livrate iar plata se face doar în contul bancar al firmei.
XII. Pot ridica personal comanda depusă?
Din păcate nu oferim o astfel de posibilitate, toate tastele sunt livrate iar plata se face doar în contul bancar al firmei.
XIII. Am o tastatură regională (taste nemțești, daneze, italienie etc.), am posibilitatea să cumpăr o tastă atipică cu o altă literă?
În cazul fiecărui model, afișăm poza tastaturii care se află în stoc și este cu aranjamentul regional, dacă nu ai găsit tasta dorită atunci te rugăm să ne contactezi, există șansa că vom reuși să găsim o tastă care să se potrivească cerințelor.
XIV. Cum pot plăti pentru comandă?
Pentru o rapiditate comoditate mai mare, punem la dispoziție cele mai populare modalități de plată precum transferul bancar tradițional sau PayPal..
XV. Ce se întâmplă în cazul în care comand o altă tastă? Pot să o returnez?
Bineînțeles, dacă tasta comandată nu se potrivește sau nu ești mulțumit de calitatea acesteia produsul poate fi returnat sau schimbat în termen de 14 zile de la data primirii coletului. În asftel de cazuri te rugăm să ne contactezi înainte prin e-mail apoi trimite produsul la adresa:

RETURNARE și SCHIMB  tastepentrutastatura.ro Milek Krzysztof
str. J. Sobieskiego 3
codul poștal: 46-061, orașul Zlinice
Polonia 

În cazul în care ai întrebări te rugăm să ne contactezi:

+48 888 333 177

WhatsApp +48 888 333 177

39709128

Skype Me™!

support@laptopkey.eu