În continuare câteva exemple corecte pentru motorul de căutare

Modelul de laptop avutCe trebuie să scrii

Lenovo Thinkpad EDGE 14Lenovo 14

Acer aspire 5738Acer 5738

Sony Vaio SVE1111M1ESony SVE11

Samsung NP350E5C-A05PLSamsung NP350E5C

Dell Inspiron 17RDell 17R

Toshiba Satellite L850-B206Toshiba L850

Asus EEE PC 1001HAAsus 1001HA

DELL MINI 9DELL 9

Fujitsu-Siemens Amilo A1451Fujitsu A1451

Packard Bell iPower GX-MPackard GX-M

Acer Aspire ONE ZG5Acer ZG5

În cazul unor probleme nu ezita să ne contactezi

DECLARAȚIA PENTRU ANULAREA COMENZII

Conform legilor în rigoare, Clientul are la dispoziție 14 zile să renunțe la comanda depusă fără să specifice un motiv anume. Termenul de 14 zile este calculat din ziua următoare a depunerii comenzii de către realizare. Termenul de revocare expiră după 14 zile din ziua în care Clientul a intrat în posesia produsului sau persoana terță care a fost specificată în comandă. 

Pentru a renunța la comanda depusă, Clientul se obligă să informeze Magazinul despre acest lucru, cel mai bine este să menționeze dorința în formă scrisă. Pentru a păstra perioada de reziliere, este îndeajuns ca, Clientul să trimită un e-mail în care va specifica toate aceste deatalii, înainte de expirarea termenului de reziliere a contractului. Clientul nu este obligat să completeze formalități adiționale.

Magazinul poate reține returnarea banilor până când produsul nu a fost returnat sau până când Clientul nu a trimis dovada precum produsul a fost trimis către returnare. Clientul se obligă să returneze imediat Magazinului produsul reclamat, în orice caz nu mai târziu de 14 zile din ziua în care Magazinul a fost informat de situația dată. Această perioadă este menținută dacă Clientul returnează produsul în decurs de 14 zile. Clientul se obligă să returneze produsul la adresa:


RETURNĂRI ȘI RECLAMAȚII

Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
str.Poprzeczna 1/2
codul poștal 47-100, orașul Strzelce Opolskie

 Clientul se obligă să suporte costurile de returnare ( costul de împachetare precum și costurile de livrare).

Clientul este responsabil doar pentru valoarea redusă a produsului care rezultă din utilizare și care a fost necesară pentru stabilirea naturii, caracteristicilor sau a modului de funcționare.

În cazul în care Clientul renunță la contractul de vânzare, Magazinul returnează toți banii, printre altele banii plătiți pentru livrare ( excepție sunt costurile care rezultă din alte opțiuni selectate de Client, o altă metodă care este mai scumpă decât metoda tradițională oferită de Magazin), nu mai târziu de 14 zile, în momentul în care Magazinul a primit informația din care reiese cerințele Clientului. Magazinul returnează banii în contul bancar sau în contul de PayPal care au fost specificate de Client, excepție sunt cazurile în care Clientul a fost de acord cu alte soluții oferite de Magazin - în nici un caz Clientul nu este taxat cu costuri suplimentare.